Wednesday, January 28, 2009

+macm2 benda aku wat+

slam..haloooo..haloooo..lama dah xtulis rasa..bizi n rasa mls nk tulis..hahah..erm aku ngn cuti skrg nie..cuti mid sem..xdpt blik even 1week pun..mklumlah oversea kan..hehe..tket flight pun mahal kan..so dok jer la diam2 kat ums..erm but time cuti nie byk hal n benda aku wat..jeng..jeng..nk tau pe ker..huhu..start first cuti jerk we all dh g daki bukit..vry adventure n da new xperience for me..i like it..mana xnya..xpenah naik kan..so bangga la..bukan calang2 bukit..n calang2 org yang naim skali ngn we all..naib canselor lagi tu..actually kami just tau bersenam bersma naib canselor je..suddenly kena naik puncak plak..herm..nk xnak..sahut la cabaran kan..xkan la naib canselor boleh kami da fresh student xleh kan..wawa..wat malu jerk..erm bukit tu tgi sgt2..mula2 kami agak terkejut la jugak coz tgi sgt..tp dah sekerat jalan kan..truskan jugak la..alhamdulillah selamat smpai puncak ums..best n cantik pemdgn dia..very nice..tp kan ada story yg xleh aku lupa la kat atas puncak tu..apa erk..nak tau ker..hahah..roomate aku si ilya tu pengsan rupanya sampai kat puncak..hahah..pucat mukanya..huhu..xsangka minah tu leh pengsan..huhu..dia la yg semangat sgt..last2 dia yg pengsan..huhu..xkisah la kan..tp after that sempat lagi tu bgmbr si ilya..ilya..ilya..

No comments: