Thursday, January 15, 2009

blurrr

aku rasa macam xtenteram jee emosi..fikir byk asment n keje2 yg nka wat..then ingatkan ilya main2 suh wt pesembhn tp tol..aku call maa tnya pendapt maa cakap ok jer..tp brani ker maa aku cakap?ah aha..aku pun tgelak time tu..xpenah plak nyanyi dpn org ramai..huhu..stakat nasyid dlm 3.4 rts tu ok la..huhuhu..tp aku kuatkan gk la..tp xsure la..nk ke xnak..pnyanyi duet pun dh ada..si helmi..budak yg nakal..aku slalu geram ngan dia..degil..apa aku cakap ada jer xkena..argh..xpe budak2 namanya..hahaha..sori la helmi erk..huhu....tp sudenly tba2 rasa nk rarik diri jer dr suma program..xtau napa...mungkin emosi xbtul kot...tp pe2 pun aku cuba kawal emosi..herm..ok la..emosi tgh best la mlm nie..byk hal plak yg jd..tp aku mampu senyum tok teruskan hari esok..insyaAllah..

No comments: