Saturday, November 1, 2008

1st final exam

1st final exam aku at UMS..xsangka demam plak..but aku dah g klinik awl2 lg..tp ubat dia macam xbagus sgt la..but aku still makan jer..n still rasa panas lagi badan aku..tekak pun ok la ckit..tapi sakit kepala still rasa ada lagi..but wat xtau jerk..mals nak layan sgt..2morow exam seni khat..hope dpt wat ngan success la..dalam masa yg sama rindu gk org yg tersayang..xsabar nak balik jumpa nti..lama sgt dh xjumpa dia..kdg2 rasa rindu sgt2 n sedih..i dont know y?maybe lama xbalik kan..susah gk dok tmpt org n berjauhan ngan fmly..rindu ma, rindu abh..rindu adik2 aku..lama dah rasa xgaduh ngan diaorg..heheh..diaorg pun rindu agknya nak kena marah ngan aku agknya..(agknya la kot)...huhu..si dia plak msg aku jap jer malam nie..rindu kat dia..rasa nak cakap lama2 jer...tapi dia suh aku study plak..hari 2 kami gaduh..agak lama jugak..ingatkan dah xder jodoh..tapi Tuhan masih nak pjgkan jodoh aku ngan dia,hope jodoh aku ngan dia sampai jinjang pelamin la....ooo..aku pun xleh lama nie..da masa aku update lg..actualy nie first blog aku wat..thanks kat roomate aku yg always hepi if sad..thanks ilya..love u..moga ko always hepi..ok..nak study nie..

No comments: